12.01.2012

AM FOST nascuti !!!

Nu ne-a intrebat nimeni daca vrem!

Am scheunat cand am vazut lumina zilei !-

Nu stiam ca MAMA ne va lasa sa ne descurcam singuri dupa 2 luni !

Am aflat ca altii stiau , dinainte de a se naste ei, ce soarta vom avea.

Norocul nostru !

Printre ASTIA, din 9 , 5 au hotarat ca avem DREPTUL LA VIATA !

Vrem si noi ca batranii nostri sa aiba parte de « o cana cu apa> !!

Vrem si noi sa avem o cana cu apa atunci cand nu este apa nicaieri !

Nu este vina noastra ca, spre deosebire de voi, nu putem rezista fara apa mai mult de 48 ore !!!-
Creierul nostru, spre deosebire de al vostru, este 90 % APA !!1

Daca nivelul de hidratare scade sub 80 % devenim agresivi si muscam !

Daca ne vedeti mergand cu capetele plecate, clatinandu-le, nu ne imbiati cu carne !

Cautati in portbagaj sau in sacosa o sticla cu apa- sa nu fie minerala !-

Intoarceti-va cu spatele la noi si, in causul palmei, pregatiti-ne cea mai placuta surpriza :

_doua inghitituri de apa !

La noi intestinul este scurt si prelucreaza repede chiar si scandurile de la gard sau lantul de la legatoare.
De acolo ne luam Fierul si alte minerale !

Dar toate astea fara apa, pentru noi inseamna MOARTE !

P.S :- Am aflat si eu de la TV, desi am un lup in curte :

- Lupul nu urla la Luna, nu urla de Sf.Andrei !!!!

+++===Urla atunci cand ramane SINGUR !!!!
+++=== Urla atunci cand a pierdut sprijinul haitei !
+++=== Urla IN GAND atunci cand se convinge ca nici macar vantul aspru de iarna nu il asculta ;

Dar nu cedeaza acum !!!
Asteapta sa rasara ‘Toporasii ‘, Ghioceii’, Brandusele » !
-Si Mieii !!

Si de Ziua pacalelilor, se da cu capul de copaci ca sa isi desclesteze falcile !

( Nu spune nimanui, dar pana acum a tinut post si a trait mai ceva decat Apostolii- numai cu apa din zapada !)

Si acum , vlaguit de iarna, se aseaza langa hranitoarea caprioarelor si se odihneste.

DEFINITIV !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Exprimati-va!